Шумні робочі місця можуть легко викликати дратівливість та втрату концентрації. Наприклад, дослідження показало, що наша здатність до роботи падає, коли ми оточені чутними та помітними розмовами, не пов'язаними з виконуваною роботою.
![](https://static.tildacdn.com/tild6535-3966-4234-a364-633637623932/2.png)
ЯК ШУМ ВПЛИВАЄ НА НАШЕ ЗДОРОВ'Я?
Високий рівень шуму в офісах впливає не тільки на здатність до концентрації. Дослідження показує, що стрес, який відчувають в шумному робочому середовищі, може привести до серцево-судинних захворювань та гіпертонії.
![](https://static.tildacdn.com/tild3933-6666-4333-b232-353736616266/KI03-002625A.jpg)
ЯК СТВОРИТИ ЗДОРОВЕ АКУСТИЧНЕ СЕРЕДОВИЩЕ В ОФІСІ?
Слід почати з організації та створити офіс з різними зонами, кожна з яких буде спеціально створена під певний вид діяльності. Повинні бути зони для роботи в тиші та спокої, яка не порушується розмовами колег. Одночасно, повинні бути передбачені простори, які призначені до спілкування та спільної роботи.
Одним з простих й ефективних інструментів є робота зі звукопоглинальними перегородками. За допомогою підлогових перегородок можна створити окреме приміщення в центрі відкритого офісу. Такі варіанти дозволяють створювати гнучкі офіси, які легко адаптуються під різні потреби та ситуації. Стаціонарні стінні перегородки ефектно перешкоджають поширенню шуму, що покращує акустичну середу в усьому офісі.
Ми всі маємо різну чутливість до шуму, і сучасні офіси повинні бути здатні задовольнити потребу кожного в будь-якій ситуації. Саме тому функціонально-орієнтований офіс є гарним рішенням: гнучке, рухливе робоче місце, де кожен простір акустично оптимізований під певний тип діяльності. Компанії, матимуть більше можливостей для підвищення продуктивності та гарної атмосфери, а у перспективі, й підвищення прибутку. Акустичні рішення це розумна інвестиція, яка окупається.